Thursday 11 August 2016

August e luna mea!

Cum ar fi sa nu-mi placa mie luna lui "Gustar"? Am "pe tava" nenumarate motive sa-mi placa. First thing first, vi le servesc acum:
#1 August e superluna de vacanta  (o aleg de ani de zile pentru concediu)
#2 luna cu ziua mea de nastere si a catorva Lei importanti din anturaj.
#3 luna cu reduceri masive la hainute de vara #genOutlet, ochelari de soare si... la #Sephora :)))
 Multumesc anticipat de cadout.

#4 luna in care port cele mai putine si mai decoltate haine (out of office)
#5 luna in care trebuie sa te protejezi bineeee de soare si in care beau cele mai multe lichide
#6 luna in care imi propun sa nu ma stresez si sa citesc carti misto
#7 luna in care vizitez #YardSale-uri

 Asadar, cum e luna TA?
Caniculara ori glaciara?

 #childish feeling!!! Happy shopping month!

No comments:

Post a Comment