Monday 8 May 2017

Tu cat de digital esti? Pe ultima suta de metrii la #digitaldivas2017

Da! Marturisesc ca mi-a placut mult anul trecut la ei. "Locatie" cool, deserturi fine dar si agenda full! 👏💕
Am intalnit oameni frumosi, mesaje bune de pus in practica (gen SEO dar si bun simt estetic) vedete, aspirante la titlul de diva, non-vedete, chefs, hypsteri si blogerii mai mult sau mai putin cunoscuti.
Digital Divas
Eu una sunt un blogger inca "micut"( 1.70 cm) , din motive de timp dar stiu multe chestii, undele de culise.
 Deh, asa-i cand vrei sa le faci pe toate, dar mai bifezi full time si un job in IT:) insa sustin din inima evenimentul si ma bucur ca e gandit pentru zilele noastre. Ce ne-am face fara #net #wifi #code #photoediting #instagramaccount
#colorandcontex ? Si mai ales, intreb eu ce ne-am face dragelor fara fashion?
 Ne vedem acolo, da?
Digital Divas

No comments:

Post a Comment