Thursday 15 March 2018

Si...cum ziceai ca a fost la “SOIREES DE LA MODE XIX”? iata aici!

Dragilor,
seara de Marti 13, a event-ului fashion de insipratie brancusiana a inceput "fashionably late" 💥  la orele 20.30 (chiar daca in invitatie era trecuta data de 20.00). Punctuala, cum ma stiu bine cei din presa ca sunt, am  ajuns pe la orele 19.45... am intalnit agentia organizatoare - RanEvents si am facut repede si o poza la panou - o puteti vedea aici :)  #smile #wearingblack. ❤👀
Multumiri multe ii revin  prietenei bloggerite CityFemme pentru ca mi-a deturnat traseul in aceea seara ploioasa!

O cafea Nespresso (fara cofeina) de la sponsori m-a repus pe picoare dupa peste 9 ore in fata laptopului.
Lume buna, bloggeri, fotojurnalisti, mass-media de life style, vedete, artisti si designeri, in plus si cateva modele pe val...Aveai cu ce sa-ti clatesti ochii. Iata cateva plus-uri ce m-au facut sa imi doresac sa bifez acest eveniment si la anul. 
  • colectiile capsula - 16 la numar - unele purtabile si adorabile in tonuri de alb, nude.
  • mix-ul de muzica folk cu ceva tehno, la decibeli decenti- este foarte important!
  • oamenii misto pe care i-am revazut si cu unii chiar m-am imprietenit pe moment ( Ingrid, Bogdana ) 💜 love at 1st side
  • sponsorii de calitate si decoratiile unei locatii istorice-cum este  Athenee Palace Hilton!


Am scotocit si dupa o poza luata rapid dintr-un colt de sala, unde se vede o decoratie a celor de la Florens care ma duce cu gandul la perioada romantica. 




Deci, a fost spiritul creativ al lui Brancusi prezent in sala, cu noi? As zice ca Da. 
Ma regasesti si pe instagram - aici, cu ceva poze de le eveniment si din viata reala - mai mult sau mai putin glamuroasa.  #behonest!

No comments:

Post a Comment