Thursday 20 September 2018

Cam cat de multe furnicaturi poti sa induri cu "Lip Volume Plumper" ?!

Dragilor, se zice ca dupa 40 de ani posibilitatile de experimentare cresc! Evident, zic eu acum.
Cred ca prindem curaj, sau asa ceva :))) Asta se aplica cu success si in cazul experimentelor pe produse "dubioase", cel putin in cazul  meu. Sa nu va mai tin prea mult in suspans, uite care e real-story-ul de azi.

Ieri am ajuns cu metroul in zona Piata Unirii (dupa birou) si mi-a iesit in cale un boutique de ala cu "de toate". Bun! Sa ne clatim ochii cu oferta lor de bazar ieftin. Ca fetele, poate iau o oja, vreun elastic de par...dar nu, nu am jucat deloc safe. Mi-am luat un luciu de buze care promite ca mareste volumul. 👸.  Asta e produsul minune care-mi lipsea. Are ulei de ghimbir? Asa scrie pe ambalaj. In consecinta l-am luat. Made in P.R.C, baby!
Acasa am citit si lista ingredientelor: ceva cu Methyl...Metro... o insiruire de cifre, nici urma de ghimbir. Am fost atentionata ca are un efect intepator.
"-Doamna, vedeti ca pisca" a zis vanzatoarea.
-OK, zic eu zambind naiv.

 Dupa primele secunde de la aplicare am simtit asa, ca o arsura pe buze si furnicaturile respective au ajuns cred pana la radacina firelor din cap. Teroare...  😆 daca cumva as fi avut urme de anestezie de la dentist cred ca-mi disparea efectul anesteziei in secunda doi. Oricum. treptat, dupa ce mi-am facut vant cu ce am nimerit prin casa, o agenda, o carte, senzatia a mai pierdut din intesitate. Efectul de marire a  lip volume-ului a durat 30-40 de minute. Iara dovada, ca la carte, cu "Party Star cosmetic".
Recomand? Nu. Zau,  Doar daca te plictisesti si vrei ca si pisica si omul tau sa se uite la tine nedumerit. Tu nu te linistesti si tu dupa munca, mai fata draga?
NU... dar m-am lecuit. Mirajul produselor de genul "China town, Dragonul" a disparut in ceata.
#fazecuIrina
 


No comments:

Post a Comment