Thursday 10 January 2019

Cu ochii larg deschisi la garderoba lui Miss Fisher

Spune-ti-mi repede ca stiti cine este Miss Fisher, de fapt pe numele intreg "The Honorable Miss Phryne Fisher". Nu-i chiar gav, pentru ca o sa spun eu acum cate ceva despre dansa. ;)

Personajul feminin in cauza ma fascineaza si am peterecut ore bune uitandu-ma la serialul in care Miss Fisher rezolva crime ca un adevarat detectiv (la noi pe Epic Drama channel). Are multe calitati, dar la prima vedere sare in ochi garderoba opulenta si atitudinea de femeie fatala care in vremurile noastre a cam apus.
Atmosfera serialului e bine conturata cam prin 1925-1930 intr-o Australie bantuita de emigranti dubiosi, afaceristi, oameni ai legii si in afara legii, artisti, serate, operete si eventual crime de rezolvat.  Eroina noastra e bogata, stilata, accesorizata (detine o arma mortala de calibru 32 din aur) si emancipata chiar si pentru barbatii educati din jurul ei.

Nu-i e deloc teama de nescunoscut si are in acelasi episod fie o privire patrunzatoare la detailii, fie una languroasa, depinde pe cine stoarce de informatii.

Un plus evident este ideea de overdress si garderoba faina, vintage, cu accente de cabaret dupa care oftez eu cand urmaresc serialul. Iata cateva exemple de stil a la Miss Fisher. Matase multa, stofa de lana, palarii, pene de strut, blana naturala, perle si pietre pretioase.




Diva poarta si pantaloni in unele episoade, inclusiv ochelari de soare, e imposibil de refuzat si conduce o masina echivalenta unui Rolls Royce.
-Oh, ce frumusete zic unii uitandu-se la masina. Eu tot la hainele
ei ma uit. ... & keep looking  #vintagestyle

2 comments:

  1. i loved the dresses of ms fisher!!! and her perky style and attitude .-).

    ReplyDelete
  2. Oh, e o femeie pe gustul meu!

    ReplyDelete