Monday 8 July 2019

Un Digital Divas 2019 de poveste si mai ales de festival!

Da, dragilor, niscaiva probleme personale m-au blocat un pic cu scrisul, si a trecut mai mult de o luna, timp berechet sa se sedimenteze niste idei si sa uit niste balbaieli, astfel ca sunt gata sa va relatez cum a fost event-ul din mai al divelor, prin ochii mei!👀✋ Tinute de tinute, de data aceasta.

Stiti ca nu e prima data cand particip, in calitate de blogger ambasador, dar parca m-am simtit ca o novice in fata asaltului brandurilor si afisarilor unor tinute spectaculoase. Cam aceeasi lume (printesele Instagramului, Otravuri, tocuri, oameni super fit,  Esca mare & Esca mica "ce se ridica", etc) dar si figuri noi pentru mine.

Oamenii de la #digitaldivas19 sunt mereu speciali, de data asta m-au dat pe spate tinute ale unor domni interesanti: photojournalisti, bloggeri faini, models. Iata cateva intsantanee de la Palatul Bragadiru, din cocheta gradina.
 Ce e al lor e al lor, atitudinea, nonsalanta si lipsa de "timiditati". Socializare si zambete. Sicer mi-a placut Luca cel inalt (intr-o salopeta alba, care a luat acasa si un trofeu:
'Best Male Fashion Blogger of the Year')

 Apoi acele activari ale sponsorilor au fost destul de faine, Avon, Strongbow, Samsung, Celini, iar vremea a tinut cu noi pe tot parcursul zilei. Bagam o poza pentru a transpune o atmosfera.

Fain tare, ne-am hidratat, am mancat si inghetata din aia buna, cu numele format din 2 cuvinte.
...Adio dieta. ;)

Nu stiu cum au trecut orele, pana la gala, dar povesti autentice de viata, cu femei luptatoare, precum Stela Bizdu m-au impresionat profund si am rezonat alaturi de sala, in aplauze.




A fost un zumzet de la inceput, pana la final, cand ne chema Manafu in sala ca s-a terminat pauza, sa
ne ocupam locurile....Poze peste poze, posturi si volane, cred eu ca de la un desiger roman. Asta roz e o geaca pe care as vrea sa o port si eu la Untold (poate re-cunoasteti posesorul)
A fost fain! Mai vrea fata! Eu (in mijloc)  si colegele mele bloggeritze corporatiste lasam si poza de final, aici ...#followUs_On_Instagram  Elena e cu maneci lungi de matase si @Oana cu alb-negru de la #CityFemme


No comments:

Post a Comment