Thursday 14 November 2019

Bifand Gimbattista Valli x HM event

Mai dragilor (uitandu-ma in arhiva blogului cu mandrie) de cativa ani incoace, stiti de ce e celebra luna lui "brumarel', aka noiembrie? 
Nu pentru #NovemberRain ca har Domnului, nu prea a plouat cu muzica buna si n-a plouat de fel, peste un secetos Bucuresti, ci pentru ca an de an vine mariajul, de foarte scurta durata, a celor de la H&M cu un designer celebru dand astfel nastere unor cozi 'fashion" imense, asteptari nervoase & incasari mari! 

Asadar anul trecut era cu savurosul Moschino, acum doi ani cu british-ii de la Erdem, acu' 3 cu Kenzo si ale lui animal-print-uri...pentru ca pe 7 Noiembrie sa bifez (a se citi pipai si poate cumpara) colectia cu designer-ul italian Giambattista Valli.


Fain, chestii din voal, aplicatii de perle, tule, maxim 2-3 item-uri de matase naturala, piese pt baieti, bumbac si ceva peste 75% polyester plus geanta de plexiglass...that's fashion.  Am luat coada in ziua lansarii de la ora 6.46  si deja erau vreo 34 de persoane in fata mea..and that's passion!!!



Am asteptat cuminte pana la deschiderea magazinului de la ora 9.00, am vazut fete deja cunoscute din anii trecuti, am socializat si am baut ceai si cafea din partea casei … Deh, eram primii care deschideam mall-ul asa matinal. 

Numai angajatii H&M depaseau recordul, erau de la ora 10.00 PM pe metereze in magazine sa pregateasca colectia cu item-uri limitate. 


Cred sincer, ca ce ne nemultumeste pe cativa (o minoritate, in fapt) este ca la finalul zilei lumea inca mai spera ca blocheaza niste bani in 4-5 produse luate bezmetic de pe umerase, fara cap, masuri diverse ca apoi sa le posteze pe site-uri gen olx cu adaosuri destul de nesimtie. Da, s-a vazut deja dupa ora 11.00 cand multe piese erau sold-out.

Sper sa moara de la sine acest urat 'trend local'. Si, de dragul esteticului mai sper ca omul care vrea o piesa editie limitata de designer sa o cumpere pentru a o integra in garderoba! Sper prea mult??!

Poate va intrebati ce mi-am achizitionat de la #Project❤?
Pai, sa lasam suspansul la o parte si sa va zic ca am perechea de ochelari din titan, cu lentile de forme diferite (una sub forma de inima, una sub forma de buze), un sirag de perle de cultura (erau in colectia de baieti) si un tricou negru simplu cu sigla designerului. Ravneam la o rochie, dar erau doar cateva bucati efectiv (3-4) masura 42.


That's all. Over & out for now!
#lovefashion 

No comments:

Post a Comment