Monday 2 July 2018

Cam ce-i azi in spatele lui "Dress for success"

Hai ca mi-am ales in eu un subiect, numai bun de-o zi de luni (wink, wink) ;). Cati dintre noi n-au auzit celebrele fraze: "Dress for success!"  "Just wear your best!" , ori " Empower your style!" Cert e ca si Roxette lansase in anii '90 un hit pe tema asta, iar de carti scrise de stilisti, nici nu mai zic.

Au vazut tiparul tone de sfaturi adunate in carti, unele de-o evidenta crasa si estetic plictisitoare, altele luate drept "biblie de fashion" pentru cei ce au bani , dar au mereu nevoie de sfaturi in cautarea stilului perfect. Asta nu-i rau. Este insa rau daca (metaforic vorbind) credem ca ne putem impodobi cu penele altuia si sa ne luam si zborul! Vorbesc din experienta.
Stilul ti-l creezi in functie de personalitate, de anturaj, de ce vinzi si ce vrei sa vinzi, de arie geografica! Cunosc oameni care au ramas "intepeniti" in anii 80-90 ca atunci erau ei in floarea varstei si se simteau cel mai bine. Blugi clasici, drepti (lee sau levi's) , geci stil bomber, adidasi si ray-ban aviator ... si aia e! Poate isi  pun si o camasa cu carouri (eu una le urasc). La ei e asumat.  Iar ca geogarfie, trebuie sa mizezi pe un stil conform cu vremea:) cu eu daca as locui in Costa Rica nu m-ai vedea decat in sandale, si rochii vaporoase. Pai cum sa port ghetute negre de la zara la 25-26 grade C 🌅 constant?
Avem exemple faine de oameni care se imbraca timeless. Pe #numberone ul de la facebook, Mark Zuckenberg il vezi mereu cu un tricou monocromatic simplu (eu banuiesc ca e de la CK sau Hugo Boss), dar cand s-a prezentat in fata Congresului American era "patru ace" (alta expresie celebra de pe la noi)  intr-un costum Armani - ca un CEO respectabil.
A cazut si el in capcana unui automatism. Asa se intampla mereu la chestiuni formale. Ti se impune un dress code - si nici asta nu-i rau. In rest, eu zic ca stilul e o constructie abila de haine ce te avantajaza, cu tesaturi in care corpul tau respira, toate combinate cu aceea atitudine de invingator si cu un zambet natural.  Cunoaste-ti corpul si imbraca-te ca pentru o vacanta sau ca in luna de miere daca chiar esti indragostit! Just try it. 
P.S. si sa nu uit, sunt adepta unui make up spre zero, mai ales in sezonul cald!


No comments:

Post a Comment