Wednesday 7 June 2017

DiY project: pantofi de sport simpli, dar nu asa de simpli!

Pe scurt, iata cum a luat nastere cel mai recent proiect al meu de "Do it Yourself". A personaliza un lucru e ceva cu totul si cu totul minunat! Dupa mine, fara indoiala face parte din sfera de lucruri care dau "plus valoare" si unicitate... chiar daca lucrezi ca inspiratie dupa ceva ce ai vazut tu undeva .. :) Bonus personal: iti da si o stare de bine.. esti si tu un mic designer.
In cazul meu, imediat cum au trecut Rusaliile, am dat o fuga la shopping cu limita de buget asumata si am luat o pereche de tenisi albi (pantofi de sport de bumbac, simpli, cu siret) de la #HM.
 Sunt astia de aici, la pretul  bun de 2 cafele de la Starbucks....
Apoi ca sa vezi, asa simpli nu inspira ei la multe... dar dau perfect, la niste pantaloni de doc alb, la niste blugi bleu si chiar in combinatie cu niste pantaloni cu croiala tigareta - din in... Totusi, vroiam sa la fac eu ceva anume, sa le dau o noua fata. Zis si facut! Iata cum am ajuns ei. Made by me!
 ðŸ‘‡☺
 Pe patea laterala am creionat 3 desene.  M-am lasat inspirata de niste poze vazute intr-o revista glossy, cu produse de urmat pentru vara: 1. O felie de pepene rosu (era pe niste espadrile); 2. O albina sau bondar (am vazut pe un tricou de la Gucci); si 3. Un ananas ( asta l-am am vazut... si la supermarket si pe tricouri de la Bsk).

De ce ai nevoie in proiectul cu tenisii: 
  • un pic de talent ( nu am folosit hartie de calc ca nu ama avut!) 
  • un creion simplu sa desenezi conturul imaginilor ( mina sa fie nici prea moale nici prea tare!)
  • 6-7culori tari de oja sa umplii imaginile ( norocul meu ca aici stau bine, am avut si oja cu sclipici pentru aripile albinei). 

Sper ca va place cum au iesit! Mie da.


2 comments:

  1. o zi buna incepe si se incheie cu incaltarile vesele :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. DA! asa e! :) veselia incepe de jos in sus, iat incaltarile sunt pentru unii curata terapie!

      Delete