Tuesday 25 July 2017

De pe calea victoriei - instantanee si zambete urbane!

Am dat zilele trecute, pe o caldura mare, o fuga pe Calea Victoriei sa particip la o sedinta foto. Fara prea mare pregatire, cu ganduri amestecate, dar cu ideea clara ca sigur intalnesc oameni frumosi. Ii stiam din online, mai prescis pe facebook, de pe grupul de #Bloggerite si asteptam sa-i vad in carne si oase la treaba. E misto cand se imbina hobby-ul cu work-ul. :)
Mai jos regasiti o parte din munca  acestui cuplu: Joy si Razvan Baltac, pasionati de fotografie. Ii puteti aborda pentru un shooting de street style sau foto-colaborare aici pe pagina Razvan Baltac Photography.  Nefiind eu in parametrii de model 90-60-90 cm,  ce ma recomanda este zambetul si talentul meu de povestitor, plus un simt al esteticului.Trebuia sa-mi gasesc starea potrivita si acest lucru s-a intamplat usor, datorita lor.

1. O bluza Zara gen  #navy ( o gasiti la sale) cu volan si blugi vintage cu pense, plus brosa cu pisica.
2. Razvan a ochit un grafitti pe Calea Victoriei, langa Starbucks. Eu, cu aceeasi bluza si geanta dintr-o colectie mai veche Miu Miu, punga zara,,, se vad si pantofii de sport H&M.
3. Deschideti poarta cea veche de la conac...  cu o noua tinuta.
Purtam o bluza de voal C&A cu print floral, mini skirt si balerini corai. Bye- bye!

1 comment: